FANDOM

Zniknięcie Mitsukiego (ミツキ失踪編, Mitsuki Shissō-hen) jest dziewiątym wątkiem anime Boruto: Następna Generacja Naruto. Wątek skupia się na Mitsukim. Poprzedza go wątek Chōchō.

Opis

Szczyt Pięciu Kage

Rozpoczyna się szczyt Kage

Rozpoczyna się szczyt Kage.

Mitsuki budzi się po tym, jak marzy o tym, kiedy Log i Orochimaru zjednoczyli go, by dołączyć do któregoś z nich, i staje się zaskoczony, że może śnić. W Lightning Burger Mitsuki opowiada swoim znajomym o swoim pierwszym śnie, zastanawiając się, co jeść, a Boruto jest zaskoczony. Mitsuki nigdy nie śnił. Kiedy Boruto go prosi, wyznaje, że nigdy nie czuł się zbuntowany przeciwko rodzicowi. Shikadai i Inojin dołączają do nich, ten pierwszy, który ma kurczaka na ramieniu i wyjaśnia, że ​​został zaatakowany po wykluciu się podczas misji. Kiedy Sarada i Boruto tłumaczą, że to odcisnęło się na nim, Mitsuki porównuje go do pierwszego spotkania z Boruto po tym, jak zdecydował, że nie wybierze ani swojego brata, ani ojca. Sarada przypomina Drużynowi 7, że mają obowiązek ochrony na szczycie Pięciu Kage. Na szczycie, ponieważ temat spotkania dotyczy klanu Ōtsutsuki, aktorka Kage zaprasza Kakashiego, Mei i A. Darui zauważają nieobecność okioki, co skłoniło Kurotsuchi do poinformowania shinobi, że podróżował z nią do Konohagakure, ale wymknął się, prowadząc do nich dedukując, że zwiedza.

Ōnoki zaprzyjaźnia się z drużyną 7

Ōnoki zaprzyjaźnia się z drużyną 7.

Podczas zwiedzania wioski belka konstrukcyjna opada w kierunku mieszkańca, co prowadzi do Ōnokiego używającego Dust Release, aby go uratować, co doprowadziło go do wyczerpania. Budząc się, Ōnoki popełnia błąd Boruto dla Kozuchiego i wyjaśnia, że był wnukiem Ōnokiego, który zmarł w młodości. Spełniając swoją obietnicę dla genina, Ōnoki ujawnia, że skała na świecie jest nierozerwalną wolą shinobi. Ōnoki pyta Mitsuki o swoją wolę, ale genin nie jest pewny i jest skomplikowany.

Atak na Konohę

Odcinki

Numer Odcinki
71. Najtwardsza skała na świecie
72. Wola Mitsukiego
73. Po drugiej stronie księżyca
74. Ino–Shika–Chō wrogiem
75. Próba jaskini Ryūchi
76. Wzrastająca wściekłość
77. Potężny Garaga atakuje
78. Motywacje
79. Spotkanie z Mitsukim
80. Przyjaciele Mitsukiego
81. Życzenie Boruto
82. Przeniknięcie do Wioski Kamienia
83. Sprawiedliwość Ōnokiego
84. Uczucia Ōnokiego, uczucia Kū
85. Kamień serca
86. Wola Kozuchiego
87. Czuć się żywym
88. Starcie z Kokuyō
89. Przenikliwe serce
90. Mitsuki i Sekiei
91. Wola Ōnokiego
92. Nowa rutyna