FANDOM

Uchi Naru Sakura
Wewnętrzna Sakura 内なるサクラ Uchi Naru Sakura
Nazwy
Debiut
Manga Tom 1, Rozdział 3
Anime Odcinek 1
Gra Naruto: Clash of Ninja
Występuje w Manga, anime, gra
Informacje
Klasyfikacja Taijutsu, Genjutsu, Bunshinjutsu
Klasa Ofensywna
Zasięg Krótki (0-5m)
Typ Inton Inton
Pochodzenie Jutsu
Bunshin Konbo

Daichi no Sakebi
Kirakira Otome Kokoro
Meruhen Getto
Ōinaru Sakura
Shannarō Rendan
Super Wewnętrzna Sakura
Super Zapora Cha

Użytkownicy
Sakura Haruno

Uchi Naru Sakura (内なるサクラ, Uchi Naru Sakura) ogólnie odnosi się do szeregu technik wykonywanych przez Sakurę Haruno z jej wewnętrznym ja w grach wideo Naruto.

Przegląd

Uchi Naru Sakura jest przejawem wewnętrznych emocji Sakury Haruno, reprezentujących rzeczywistą opinię Sakury na temat rzeczy, gdy na zewnątrz pokazuje coś zupełnie innego. Wewnętrzna Sakura ma zwyczaj mówić "Shannō!" (し ゃ ー ん な ろ ー). Ta fraza nie ma dosłownego znaczenia, ale zazwyczaj jest tłumaczona jako "Hell yeah!", "Hell no!" Lub "Damn it!", W zależności od sytuacji. Angielski anime tłumaczy to jako silny "Cha!" Wewnętrzna Sakura jest wyjątkowa, ponieważ jest to w pewnym sensie druga wola w umyśle Sakury.

Chociaż pojawiła się dość często na początku serii, Inner Sakura zniknęła w połowie części I i rzadko pojawia się w części II. Powodem tego jest to, że nie musi już ukrywać swoich prawdziwych uczuć i reakcji za fałszywym uśmiechem, ostatecznie pozwalając sobie naprawdę powiedzieć, co jest w jej głowie. Jednakże, ponieważ Wewnętrzna Sakura zwykle miała dość gwałtowne reakcje na rzeczy, Sakura jest teraz podatna na gwałtowne wybuchy, na co nie pomaga jej wzmocniona czakrą siła, co czyni ją bardzo przerażającą, jeśli ją zdenerwuje, podobnie jak jej nauczycielka Tsunade.

Użycie

Podczas egzaminów na Chūnina, Wewnętrzna Sakura była wystarczająco silna, by odepchnąć Ino z ciała Sakury, kiedy użyła na nią Shintenshin no Jutsu . W wielu grach wideo Inner Sakura została stworzona jako technika dla Sakury z powodu braku własnych technik we wczesnej fazie serii. W większości zjawisk Inner Sakura jest taijutsu, w którym wybuchają wewnętrzne uczucia Sakury, a ona wyładowuje całą swoją siłę na celu jednym lub więcej ciosów. Jednak Wewnętrzna Sakura może również wchodzić w interakcję z Sakurą lub przeciwnikiem (klanami) jako klon lub genjutsu, jak pokazano za pomocą Bunshin Konbo, Ōinaru Sakura i Kirakira Otome Kokoro.

Ciekawostki

  • W grze Naruto: Ultimate Ninja, Kakashi i Sasuke mogą skopiować niektóre ruchy Sakury z Sharinganem, pokazując ich wewnętrzne wersje podczas ataków takich jak Fairy Tale Get i Clone Combo. Kakashi może także skopiować Cha Chaję Sakury w grach Clash of Ninja, pozwalając mu na uwolnienie jego "Wewnętrznego Kakashi" (内 な る カ カ シ, Uchi Naru Kakashi).
  • W anime, Ino ma swoją wewnętrzną wersję Inner Ino (内 な る い の).