FANDOM

Sumire Kakei

Sumire Kakei

Sumire

筧スミレ Kakei Sumire

Sumire Shigaraki (信楽スミレ, Shigaraki Sumire)

Podpisy

Debiut

Manga

Tom 5, Rozdział 18

Anime

Odcinek 1

Powieść

Boruto

Film

{{{Film}}}

Gra

{{{Gra}}}

OVA

{{{OVA}}}

Występuje w

Manga, anime, powieść

Głosy

Japoński

Aya Endō

Status Profesjonalny

Data Urodzin

{{{Data Urodzin}}}

Płeć

Kobieta Kobieta

Wiek

{{{Wiek}}}

Status

{{{Status}}}

Wzrost

147 cm

Waga

{{{Waga}}}

Grupa Krwi

{{{Grupa Krwi}}}

Klasyfikacja

{{{Klasyfikacja}}}

Zawód

Asystentka Katasuke Tōno

Kekkei Mōra

{{{Kekkei Mōra}}}

Kekkei Genkai

{{{Kekkei Genkai}}}

Kekkei Tōta

{{{Kekkei Tōta}}}

Bijū

{{{Bijū}}}

Jinchūriki

{{{Jinchūriki}}}

Gatunek

{{{Gatunek}}}

Przynależność

Konohagakure Konohagakure

Partner

{{{Partner}}}

Drużyna

Drużyna 15

Drużyna Naukowców Narzędzi Ninja Drużyna Naukowców Narzędzi Ninja

Klan

{{{Klan}}}

Ranga Ninja

Ranga Ninja

Student Akademii

Genin

Rejestracja Ninja

{{{Rejestracja Ninja}}}

Wiek Ukończenia Akademii

{{{Wiek Ukończenia Akademii}}}

Wiek Zdobycia Rangi Chûnina

{{{Wiek Zdobycia Rangi Chûnina}}}

Wiek Zdobycia Rangi Jônina

{{{Wiek Zdobycia Rangi Jônina}}}

Rodzina

Tanuki Shigaraki (Ojciec)

Czakra Natury

Suiton Uwolnienie Wody

Unikalne Cechy

{{{Unikalne Cechy}}}

Jutsu

Gozu Tennō Isshi Tōjin
Mizu Bunshin no Jutsu
Suiton: Suijinheki
Suiton: Suireiha
Tajū Isshi Tōjin

Narzędzia

{{{Narzędzia}}}

Sumire Kakei (筧スミレ, Kakei Sumire), urodzona Sumire Shigaraki (信 楽 ス ミ レ, Shigaraki Sumire), jest kunoichi z Drużyny Naukowców Narzędzi Ninja.

Osobowość

Pod pozorem "Sumire Kakei" była raczej łagodną i cichą dziewczyną; która, jak wiele dzieci w jej wieku, uwielbiała Siódmego Hokage. Choć nie była zbyt szczera, Sumire wykazywała prawidzwą troskę o swoich kolegów z klasy. Sumira był także pełna szacunku, posłuszna, i chciała uniknąć konfliktu, jeśli to konieczne. Jej powodem dla, którego chciała zostać shinobi, było przeżycie pamięci ojca.

Po opuszczeniu przebrania łagodnej dziewczyny, Sumire okazała się być osobą bardzo kierującą, a ze względu na jej żmutny trening jako dziecko, była poświęcona wypełnieniu ostatecznej prośby ojca, nie okazując skruchy swoim byłym przyjaciołom i innym mieszkańcom wioski. W konfrontacji z Boruto wkrzyczał, że nie znał tej Sumire. Mimo to wciąż doceniła przyjaźń, którą zawarła ze swoimi kolegami z klasy, którzy w rzeczywistości nie chcieli nikogo skrzywdzić. Dzięki niezachwianej lojalności Boruto, Sumire była w stanie pozbyć się swojej przeszłości i odpowiedzieć na jej błędy. Stworzyła także silną więź z Nue, widząc w niej swoją rodzinę. Po powrocie do statusu przedstawiciela klasy, Sumire powróciła do swojej łagodnej postawy.

Wygląd

Sumire jest młodą dziewczyną o purpurowych oczach i włosach, której tył jest związany w dwa długie warkocze. Jej włosy obramowywują twarz, a jej grzywka zwisa tuż nad jej oczami. Ma na sobie czarną koszulę, z fioletową sukienką, na której jest biały kołnierzyk, związany fioletową wstążką, prawie przypominającej seifuku z długimi czarnymi sandałami shinobi. Zmienia także swoje opaski do włosów na wijące się opaski na włosy podczas powrotu do Akademii.

W pewnym momencie jej ojciec umieścił na plecach wzór Gozu Tennō. Podczas gdy był pod przykrywką, Sumire miała na sobie pękniętą, białą maskę z dwoma rogotowatymi zniekształceniami i białym płaszczem. Pod płaszczem miała fioletową koszulę bez rękawów, z jasnoróżową szarfą wokół talii i ciemnymi spodniami z kaburą shurikena na prawym udzie i długimi czarnymi rękawiczkami bez palców. Miała również bandaże owinięte wokół jej nadgarstków i obuwia, a ona rozpuściła włosy. Po uwolnieniu się od nienawiści, Gozu Tennō zostało usunięte z jej pleców. Wkrótce zastąpiono ją małą czerwoną kropką na lewej dłoni, służącą jako oko Nue.

Umiejętności

Od bardzo młodego wieku Sumire jest zdolnym kunoichi. Pokazano jej, że jest w stanie utrzymać się przeciwko eskadze dorosłych i elitarnych ninja, którzy tylko uznawali umiejętność Sumire. Jednaj jej najsilniejszym atutem jest zwodnicza i manipulacyjna natura, która pozwoliła jej na stworzenie nowej tożsamości, łagodnej i zwyczajnej młodej dziewczyny.

Po ukończeniu Akademii, jej inteligencja została później pokazana w dołączeniu do Drużyny Naukowców Narzędzi Ninja, gdzie mimo młodego wieku stała się jednym z najbardziej cenionych pracowników.

Ninjutsu

Sumire używa uwolnienie wody

Sumire używa Uwolnienie Wody.

Sumire wyróżnia się w uwolnieniu wody, zdolnym do wykonywania różnych technik, takich jak tworzenie klonów, ścian ochronnych i pocisków. Ma spore umiejętności w shurikenjutsu, jest w stanie odpierać atak swoim kunaiem, jednocześnie rzucając go dokładnie.

Dzięki Gozu Tennō umieszczonemu na plecach jest w stanie przywołać Nue, aby jej pomogła, nawet bez pełnego objawienia jej formy, i wykazała zdolność do stworzenia węża jako ujemnik czakry do ataku, a także wykazała zdolność użycia własnej czakry jako medium kradnącego czakrę innych. Podczas gdy umowa o została później zniszczona, dzięki silnej więzi ze stworzeniem, zachowała część swojej escencji zamkniętej w lewej dłoni. Później Sumire znów była w stanie przywołać Nue, choć w formie chibi i domowej wielkości.

Fizyczna Sprawność

Sumire jest bardzo zwinna i szybka, zdolna do skutecznego unikania ataków i grupy. Ma także zauważalną sprawność taijutsu, zdolną walczyć na równi z Mitsukim. Jest ogólnie bardzo skryta, potrafi skutecznie ukryć obecność, co bardzo utrudnia jej zlokalizowanie.

Biografia

Przeszłość

Tanuki przygotowuje się do umieszczenia Gozu Tennō na Sumire

Tanuki przygotowuje się do umieszczenia Gozu Tennō na Sumire.

Po śmierci Danzō Shimury, ujawnieniu, istnienia Korzenia i jego działań, Sumire i jej rodzina zostali wyrzuceni z osady. To przyczyniło się do tego, że matka Sumire zachorowała, a później umarła. To dotknęło Sumire głęboko, jako że jedną z niewielu radości, jakie przeżywała, było spędzanie czasu z matką szczotkującą włosy iż czasem Sumire nie mogła nawet przypomnieć sobie głosu swojej matki. Ojciec Sumire, Tanuki Shigaraki uczył ją od najmłodszych lat, aby pomścić Korzeń. Ostatecznie obdarzył ją Gozu Tennō. Po śmierci jej rodziców, Sumire stała się sierotą i stworzyła tożsamość "Sumire Kakei", decydując, że najlepiej będzie poczekać i stworzyć tytułową historię, zanim wypełni plan ojca. Ostatecznie Sumire została przewodniczącą swojej klasy Akademii, podczas której zaczęła pielęgnować rozwój Nue.

Wejście do Akademii

Główny artykuł: Wejście do Akademii
Sumire uczestniczy w ceremonii wejścia do Akademii

Sumire uczestniczy w ceremonii wejścia do Akademii.

W dniu ceremonii wejściowej, gdy wszyscy zaczęli szukać nieobecnego Boruto Uzumakiego, nagle pojawił się, rozbijając pociąg na monumencie Hokage, który pozostawił Sumire zdumioną jego wybrykami. Shikamaru kazał wszystkim uspokoić się, żeby zacząć sprzątać. Dwa tygodnie później, Sumire usiłowała załatwić sprawę, gdy Inojin Yamanaka zaczął mówić. Kiedy jej klasa obserwuje walkę Boruto z Iwabee Yuino, Sumire, zauważyła, że Boruto naprawdę stara się wyrobić sobie nazwisko poza związkiem z Siódmym Hokage. Następnego dnia, Sumire odczuwa ulgę, widząc, że Boruto lepiej dogaduje się ze wszystkimi. Chōchō Akimichi dokucza Sumire nalegając, że jest to wyłącznie jej status jako przewodniczącą klasy.

Kilka tygodni później, gdy klasa zaczęła naukę shurikenjutsu, Sumire była zdenerwowana, że jej własny występ nie wykazał dużego postępu. W końcu nierozważna zabawa Boruto spowodowała pewne uszkodzenia własności. Shino Aburame postanowił, że Boruto wraz z grupą innych uczniów pomoże w naprawie monumentów Hokage, chociaż nalegał, że częścią Sumire będzie głównie nadzór. Kiedy chłopcy i dziewczyny zaczęli się kłócić, Shino pomógł im załatwić sprawę, by zdobyć flagę na szczycie Akademii. Mimo zwycięstwa dziewczyny zwarły pokój z chłopcami. Później Sumire zdaje sobie sprawę, że jest prześladowana. W końcu ona i jej przyjaciele odkrywają, że to Magire. Kiedy Magire potulnie prosi ją, Sumire go odrzuciła. Następnego dnia ku przerażeniu Sumire, czekają na nią przerażające wiadomości. W końcu zostaje skonfrontowana z Magire, który ją porywa. Kiedy jej przyjaciele ją znaleźli, Chōchō zdołał dotrzeć do Magire, zauważając, że taka niezdecydowana natura nigdy nikogo nie zdobywa. Przyjmując jego słabe metody próbowania uczynienia Sumire podobnym do niego, widmo zostało odrzucone z Magire.

Sumire odniosła rany po jej zaaranżowanym ataku

Sumire odniosła rany po jej zaaranżowanym ataku.

Później klasa została przydzielona przez Shino, aby podzielić się na trzyosobowe grupy, a każdy ogon na inne miejsce pracy na kilka dni, aby lepiej zrozumieć życie nie-shinobi. Sumire zasugerowała, aby jej grupa poszła do zakładu oczyszczania wody. Drugiego dnia, Sumire rozpętał Nue na udawaniu bycie ofiarą. Ostatecznie została "uratowana" przez Hokage, który zabrał Sumire i jej poszkodowanych kolegów z kladsy do szpitala. Wkrótce jej przyjaciele i nauczyciel potem poszli ją zobaczyć. Później Sumire patrzyła uroczyście, jak jej ranne koleżanki z klasy zostały zwolnione z wcześniejszej opieki i pozostawione z ich rodzicami.

Wkrótce po odkryciu, że jej tożsamość została ujawniona, Sumire opuściła szpital, udając kontuzje i postanowiła zakończyć misję. Ostatecznie została zaatakowana przez Saia Yamanaka i jego grupę. Choć początkowo podporządkowana, przywołała Nue, by zburzyć wioskę. Gdy wymknęła się, stanęła przed Mitsukim, która zuważyła jego misję, aby ją zabić. Gdy dwójka zaczęła walczyć, przybył Boruto, domagając się odpowiedzi. Sumire bez ogródek oznajmiła, że jej całe istnienie zawsze było dla zemsty. Gdy Boruto interweniował w kolejnym starciu między dwoma przyjaciółmi, jego oko zaczęło dziko działać. Następnie Nue teleportował się nad dziećmi. Sumire spokojnie przedstawiła się jako niezbędna czakra, aby dokończyć jej rozwój, który ją porwał. Boruto i Mitsuki poszli za nią do innego wymiaru Nue. Razem zdołali pokonać bestię. Zanim Mitsuki zdołał ją zniszczyć, Sumire ochroniła go. Boruto wkroczył kładząc nacisk na jej tożsamość, ponieważ przewodnicząca klasy był jej prawdziwą. Rozdarta między wszystkim, co wiedziała, Sumire nakazała Nue zabranie jej czakry i zakończenie planu jej ojca, ale Nue zamiast tego czule przytuliła się do niej. Boruto zauważył, że ponieważ Sumire zasadzie wychowała Nue, zaczęła postrzegać ją jako rodzica.

Sai zabiera Sumire

Sumire zostaje zabrana przez Saia.

Kiedy Boruto upierał się, że może stworzyć własną drogę bez gniewu, Sumire mogła wreszcie uwolnić się od własnego gniewu, osłabiając Gozu Tennō. To spowodowało, że wymira zaczął się rozpadać wokół nich. Kiedy Sumire zrezygnowała, by zaakceptować śmierć jako pokutę, w końcu przypomniała sobie głos swojej matki i szczere pragnienie szczęścia. To, wraz z Boruto, który przyszedł jej z pomocą, przekonało ją do powrotu. Wtedy Nue pomógł trzem uczniom uciec przed wymiarem, pozostając w tyle za spadającymi gruzami. Wracając do normalnego wymiaru, przybył Sai i jego grupa. Sympatyzując z przeszłością Sumire, zaproponował, że pomoże jej odbudować swoje życie, które Sumire zaakceptowała, kiedy się oddała. Zanim odszedł, Boruto zauważył, że kawałek esencji Nue pozostał z Sumire na jej lewej dłoni, ku jej radości.

W związku z tym, że Sumire wróciła i nie było ofiar, Sumire otrzymała wyrozumiałość. Jednak podczas określenia swojej przyszłości była przetrzymywana w celi zatrzymania. Niedługo potem odwiedził ją Shino. Nie mogąc spojrzeć swojemu nauczycielowi w oczy po tym, co zrobiła, Shino upierał się, że nie ma wobec niej złych uczuć, a tak naprawdę był wdzięczny, ponieważ pomógł mu dorosnąć jako nauczyciel. Shino zaproponował, że pomoże jej jakikolwiek sposób odbudować swoje życie, twierdząc, że nie jest już instrumentem ojca. Ostatecznie Sumire została ułaskawiona za swoje działania i pozwolono wrócić do Akademii, co dało Sumire mieszane uczucia. Widząc, że Boruto daje jej cichą aprobatę, Sumire płakała z radości, szczęśliwy, że powrócił do życia szczęścia w Akademii.

Szkolna Wycieczka

Główny artykuł: Szkolna Wycieczka

Aby poprawić relacje z innymi wioski i symbolicznie pokazać, że skończyła się walka, Siódmy Hokage zorganizował oficjalną wycieczkę klasową do Akademii, aby udać się do Kirigakure. Po przybyciu spotkali się z Kagurą Karatachi, który został wyznaczony przez Mizukage, aby spełnić rolę przwodnika wycieczek. Później klasa została skonfrontowana z grupą przestępców, a ich przywódca, Tsurushi Hachiya, otwarcie wyraził niechęć do obcych. Po tym jak Kagura wkroczył do akcji, próbując powstrzymać walkę, jego ręka została odepchnięta. Po zakończeniu wycieczki w terenie Sumire i jej koledzy z klasy, opuścili Kirigakure statkiem wycieczkowym.

Ukończenie Szkoły

Główny artykuł: Ukończenie Szkoły

W miarę zbliżania się egzaminów, Boruto, obawiając się, że jego przyjaciele się rozejdą, zaprosił wszystkich na wyprawę, by złapać słynnego Wiecznego Karpia. Podczas podróży Sumire wyraziła radość, że stali się tak wspaniałymi przyjaciółmi. Kiedy wreszcie złapali jedną z masywnych ryb, Sumire przywołała Nue do pomocy, pokazując, że stworzenie zaczęło odzyskiwać poprzednią formę i moc. Zminituryzowany Nue użył czakry, aby wzmocnić wędkę Boruto i skutecznie schwytać rybę. Niebawem przyjaciele ugotowali rybę dla ich rozkoszy.

Sumire i Sarada walczą z Konohamaru

Sumire i Sarada walczą z Konohamaru.

Podczas egzaminów, biorąc subtelną ofertę Shino, by spróbować ukraść testowe odpowiedzi na test pisemny, Sumire i jej przyajciele mogli z łatwością przejść test. Później, podczas testu praktycznego i końcowego, klasa została przeniesiona na pole treningowe. Tam cała klasa została stworzona, aby stawić czoła Shino, Anko Mitarashi i Konohamaru przez 24 godziny. Podczas gdy nauczyciele wciąż oceniali odpowiednie ulepszenia uczniów, prawdziwy test uczniów był przeciwko Kakashiemu Hatake. Szósty Hokage szybko wyjaśnił, że może on przepuścić pierwszego ucznia, który jest w stanie wziąć jeden dzwonek przypocowany do biodra. Kiedy rozpoczął się test, Sumire i niektórzy z jej przyjaciół wystapili przeciwko Konohamaru. Gdy jōnin mógł wysłać kilku uczniów, Sumire i Sarada zdecydowali się odeprzeć Konohamaru, podczas gdy Mitsuki i Boruto kontynuowali, zdając sobie sprawę, że prawdziwym celem nie było po prostu uzyskanie dzwonka Kakashiego. Następnie Sumire przywołała Nue do walki z Konohamaru, ale szybko odpychał stworzenie swoim uwolnieniem Błyskawicy.

Ostatecznie Konohamaru pochwycił Saradę. Następnie Sumire przegrupowuje się z pozostałymi uczniami. Biorąc sobie do serca ostre boleści Kakashiego, Boruto wyraził swoje przerażenie, że "zawiódł" wszystkich, doprowadzając ich do lenistwa i osłabienia jako ninja. Sumire i wszyscy podkreślali jednak, że jego wpływ jako jedyny czyni ich silnymi, pomagając im rozwinąć wcześniejsze problemy. Inspirowany Boruto zaprojektował następnie plan przejścia testu. Najpierw instruował wszystkich, jak uratować schwytanych uczniów. Partia Sumire polegała na tym, by Nue ukradkiem je uwolnić, podczas gdy nauczyciele byli rozproszeni. Następnie Sumire pomógł w pokonaniu Anko. Ponieważ Kakashi jako jedyną pozostałą przeszkodą, Sumire i inni stawili mu czoła. Pomimo napaści grupowej Kakashi łatwo odepchnął wszystkich uczniów. To jednak okazało się być przygotowaniem do zdobycia Szóstego Hokage w formacji grupy String Light. Mimo ich wysiłków Kakashi nadal był w stanie ich powstrzymać. Ostatecznie czas zabrakło, nikt nie dzwonił. Jednak Kakashi nadal chciał przekazać wszystkim, jak im się udało w prawdziwym celu testu; praca zespołowa i lojalność. Później została umieszczona w drużynie 15, obok Wasabi Izuno i Namida Suzumeno.

Gang Byakuya

Główny artykuł: Gang Byakuya
Sumire i Wasabi otoczone przez Gang Byakuya

Sumire i Wasabi otoczone przez Gang Byakuya.

Z ciągłymi kradzieżami wykonywanymi przez Gang Byakuyi przez Konohagakure, Drużyna 15 została przydzielona wraz z innymi ekipami geninowskimi, aby pomóc powstrzymać samozwańczych szlachetnych złodziei. Jednakże geninowi nie wolno było angażować się w Gang Byakuyi bez pomocy chinina lub wyższej rangi shinobi. Później Sumuire i Wasabi, pomijając późniejszą Namidę, stwierdzili, że złodzieje kradną ze sklepu pionków. Podczas decydowania o tym, co zrobić, złodzieje dostrzegli je i zaatakowali. Na szczęście dla geninów zostały uratowane przez terminowe przybycie Temari, który doprowadził ich do odwrotu. Później, pomimo ucieczki złodziei, Sumire i Wasabi podziękowały Temari za jej pomoc.

Przeciwko Momoshiki

Główny artykuł: Przeciwko Momoshiki

Jūgo

Główny artykuł: Jūgo

Ao

Główny artykuł: Ao

Zanim Sumire zakwalifikowała się do egzaminów Chūnina, postanowiła rozpocząć pracę w Drużynie Naukowców Narzędzi Ninja, a wkrótce stanała się jednym z ich najlepszych pracowników. Pewnego dnia, kiedy Katasuke Tōno wracał do laboratorium z testu w terenie, Sumire była zaskoczona, gdy znalazł go pod opieką swoich byłych kolegów z klasy w drużynie Konohamaru. Kiedy podawała herbatę i zaczęła ich doganiać, wyrażała radość z powodu swojej pracy i współpracy z Katasuke. Następnie obserwowała, jak Boruto i jego drużyna pomagają w testowaniu nowej technologii ninja.

Ciekawostki

  • Imię Sumire oznacza "fioletowy".