FANDOM

Suika no Jutsu
Suika no Jutsu 水化の術 Suika no Jutsu
Nazwy
Polski Technika Hydryfikacji
Debiut
Manga Tom 38, Rozdział 346
Anime Odcinek 115
Powieść Sasuke Shinden: Księga Wschodu Słońca
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Heroes 3
Występuje w Manga, anime, powieść, gra
Informacje
Klasyfikacja Hiden, Ninjutsu
Klasa Uzupełniająca
Typ Suiton Suiton
Pochodzenie Jutsu
Azurowy Strumień

Gekiryū: Suika no Jutsu
Jōki Bōi
Mizudeppō no Jutsu
Mizu Fūsen no Jutsu
Suiton: Gōsuiwan no Jutsu
Technika Topiącej Kropli Wody
Technika Upłynnienia Ciała

Użytkownicy
Gengetsu Hōzuki

Mangetsu Hōzuki
Suigetsu Hōzuki

Suika no Jutsu jest techniką klanu Hōzuki, umożliwiającą dowolne skraplanie swego ciała użytkownikowi.

Przegląd

Ta technika sprawia, że niemożliwe jest otrzymanie obrażeń ataków fizycznych. Z pojedynczego włosa, skóry i mięśni, wszystko może zostać skroplone, a zestalone do woli. Czy to w celu uniknięcia ataku wroga podczas walki krótkiego zasięgu, w celu infiltracji struktury lub rozpoczęcia ataku z zaskoczenia w płynnym stanie, ta technika może oferować dużą wartość strategiczną. Stosując tę technikę, użytkownik może również zmienić swoje części w odpowiednich sytuacjach.

Wady

Nieprzytomny Suigetsu w wodnej postaci

Nieprzytomny Suigetsu w wodnej postaci.

Oferując dużą wartość strategiczną, to jedyny sposób, aby zatrzymać użytkownika tej techniki jest zablokowanie je w szczelnym pojeminku, więc nie mogą poruszać się. Ponieważ ta technika zmienia ciało w wodę, Hōzuki są bardzo podatni na techniki z natury uwolnienia błyskawicy, jak zauważył Suigetsu, gdy został przygnieciony przez miecz Daruiego, który został nascycony błyskawicą.

Ciekawostki

  • Nazwa techniki oznacza "Suika" (水化), to japońskie określenie "nawodnienia", a oddzielnie, kanji "woda" (水) i "stać" (化) odpowiednio, co przekłada się na coś bardziej podobnego do "hydrification" ("stać się wodą"). To wyjaśnia efekt tej techniki dokładniej.
  • Drugi Mizukage używa mieszkanki zarówno oleju jak i wody, która była w stanie przenikać do piasku Gaary i zniweczyć go. Nie wiadomo czy woda wykorzystana przez innych członków klanu miała te same lub podobne właściwości.
  • Kabuto Yakushi był w stanie wykorzystać swoje badania na Suigetsu do rozwijania podobnej techniki, która wykorzystuje płyny ustrojowe, a nie faktycznie przekształcając ciało w wodę.