FANDOM

Shishi Rendan
Shishi Rendan 獅子連弾 Shishi Rendan
Nazwy
Polski Kombo Lwa
Debiut
Manga Tom 8, Rozdział 68
Anime Odcinek 39
Film Starcie ninja w Krainie Śniegu
Gra Naruto: Konoha Ninpōchō
OVA Naruto x UT
Występuje w Manga, anime, film, gra, OVA
Informacje
Klasyfikacja Taijutsu
Klasa Ofensywna
Ranga C
Zasięg Krótki (0-5m)
Jutsu Macierzyste Kage Buyō
Pochodzenie Jutsu
Naruto Ittai Rendan

Uzumaki Naruto Nisen Rendan
Uzumaki Naruto Rendan

Użytkownicy
Kakashi Hatake

Sasuke Uchiha

Ta technika jest unikalna dla Sasuke Uchiha, opierając się na jego zaawansowanej kondycji fizycznej i jego „talentu” do szybkich ataków kombo. Sasuke kopie cel w powietrze i podąża za nimi. Będąc w powietrzu, Sasuke prowokuje cel do zaatakowania go, dając mu szansę przeciwdziałania im, a co za tym idzie, kopnięcia ich wyżej w powietrze z coraz większą prędkością. Im wyżej się zdobędą i im szybciej się poruszają, tym więcej obrażeń zadadzą celowi, gdy Sasuke, jako swój cios kończący, nieuchronnie kopie je z powrotem na ziemię.

Sasuke skopiował pierwsze dwa kroki Shishi Rendan (początkowe kopnięcie w powietrze i podążanie za swoim przeciwnikiem) z Rock Lee, które są również pierwszymi dwoma krokami w przednim Lotusie Lee.

Ciekawostki

  • W serii Clash of ninja Kakashi może wykonywać tą technikę, kopiując go z jego Sharinganem.
  • Sasuke używa tę technikę przed wstępnymi rundami egzaminów na Chūnina, jak pokazano we wspomnieniach Karin. To może oznaczać, że skopiował ruchy i dopasował je do siebie, gdy Lee miał użyć Omote Renge na niego.
  • W Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 2, Sasuke wykonuje wersję tej techniki, gdzie zamiast zakończenia kopnięcia to kończy Chidorim.