FANDOM

Rakanken
Rakanken.
Nazwy
Japoński 羅漢拳
Rōmaji Rakanken
Polski Dźwigające Kolano
Debiut
Manga Tom 21, Rozdział 188
Anime Odcinek 113
Gra Naruto: Ultimate Ninja 2
Występuje w Manga, anime, gra
Informacje
Klasyfikacja Taijutsu, Styl Walki
Klasa Ofensywna
Ranga C
Zasięg Krótki (0-5m)
Użytkownicy
Jirōbō

Rakanken jest stylem walki stosowanym przez Jirōbō Czwórki Dźwięku.

Użycie

Ten styl walki skupia się na prostych atakach fizycznych, takich jak kopnięcia, pchnięcie uderzenia, uderzenie barku i kolana, z niesamowitą poszerzonym ciosów siły Jirōbō. Jirōbō może łatwo pokonać przeciwnika jednym lub dwoma ciosami.

Siła jego ataków jest znacznie duża, gdy przeklęta pieczęć jest aktywna. Na przykład, w swoim pierwszym poziomie przeklętej pieczęci, udało mu się odwrócić Chōjiego Akimichi używającego Nikudan Hari Sensha tylko jednym uderzeniem.

Pozostałe

Rakanken Podwyższające Kopnięcie (昇 膝, Shōshitsu): Jirōbō uderza przeciwnika z góry napierając kolanem.
Przepychające Ramię Przepychające Ramię 突肩, Tokken): Jirōbō uderza przeciwnika w ramię.
Kruszejąca Dłoń Kruszejąca Dłoń (崩掌, Hōshō): Jirōbō uderza przeciwnika z przodu ciągu dłoni.
Do góry ofensywna dłoń Do góry ofensywna dłoń (昇 撃 掌, Shōgekishō): Jirōbō uderza przeciwnika z góry ciągu dłonią.
Ciśnieniowa Dłoń Ciśnieniowa Dłoń (圧 掌, Asshō): Jirōbō uderza przeciwnika w dół ciągu dłonią.
Skalny Atak Skalny Atak (岩 撃, Gangeki): Jirōbō uderza przeciwnika.

Ciekawostki

  • "Arhat" to osoba, która osiągnęła nirwanę, która jest byciem stanu bycia wolnym od cierpienia.
  • "Bokserski Arhat", tradycyjnie znany jako Luohan, było formą sztuki walki, stworzona przez mnicha buddyjskiego Bodhidharma, który następnie uczył go Shaolin Monks.