Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Raiton: Rariatto
  • Ogony są wykorzystywane jako rogi.
  • Używany szkielet bestii.
雷遁・雷犂熱刀 Raiton: Rariatto
Nazwy
Debiut
Manga Tom 45, Rozdział 413
Anime Odcinek 143
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 2
Występuje w Manga, anime, gra
Informacje
Klasyfikacja Taijutsu
Klasa Ofensywna
Ranga A
Zasięg Krótki (0-5m)
Typ Raiton Raiton
Pochodzenie Jutsu
Raiton: Daburu Rariatto
Użytkownicy
A

Killer B
Blue B

Raiton: Rariatto jest to ninjutsu używane przez Killerów B i A.

Użycie

Zarzuty użytkownika na jego przeciwnika, uderzając ich ruchem lariantem, który może być pokryty czakrą. Pomyślne uderzenie może uszkodzić całą pierś z bezpośredniego trafienia. Atak jest raczej prosty, ale bardzo szybki, wydajny i łatwo może potrącić przeciwnika.

Warianty

  • Gdy Killer B używa tego ataku, tworzy płaszcz z czakry lub czakry kości, również w postaci byka. On odnosi się do tego, jak "Ósmy" (八 本 目, Happonme) miecza, obok jego siedmiu konwencjonalnej katany. Killer B wersja 2, lasso zyskuje wzrost mocy ze względu na czaszki woła, którą on tworzy . Był w stanie przebić Samehadę jednocześnie niszcząc od Kisame Hoshigaki pierś.
  • Gdy A używa go, otacza się jego Raiton Chakura Mōdo, a nie czakrę ogoniastej bestii. Jego czakra na wysokim poziomie, co jest porównywalne z trybem bestii, to ten sam efekt jak wersja Killer B. Dwaj bracia mogą połączyć swoje wysiłki, aby wykonać Raiton: Daburu Rariatto, który jest wystarczająco silny, aby ściąć ofiarę, nawet bez ulepszeń czakry, z powodu ogromnej siły fizycznej braci.

Ciekawostki

  • Jak w przypadku wielu technik Kumogakure ninja, ta technika ma angielską nazwę danego kanji, aby nieco dopasować wymowę. Zazwyczaj kanji jest wymawiane jako rairi nettō.
  • W Naruto Shippuden: Ninja Taisen Gekitō!, B ma atak jak forda, który nie wymaga go, aby przejść do jego trybem płaszczu bestii.
  • Podobne do czwartego raikage Raigā Bomu, lasso jest bardzo obawiającym się ruchem w obrębie Puroresu (japońskiego wrestlingu). Killer B nawet krzyczy "przypadek" podczas ataku z larianta, kłaniając się w stronę zawodowego zapaśnika Stana Hansena, który spopularyzował larianta w Japonii.
  • W Naruto: Ultimate Ninja Storm, "Manself's Rule" Guy'a pokazuje, że wykonuje to, co wydaje się być zwykłym larikiem.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.