FANDOM

Oyako Rasengan
Tryb Ogoniastej Bestii Naruto i Minato 親子螺旋丸 Oyako Rasengan
Nazwy
Polski Wirująca Sfera Rodzica i Dziecka
Debiut
Manga Tom 67, Rozdział 645
Anime Odcinek 381
Powieść Boruto
Film Boruto
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 4
Występuje w Manga, anime, film, gra, powieść
Informacje
Klasyfikacja Senjutsu, Ninjutsu, Ninjutsu Współpracy
Klasa Ofensywna
Zasięg Krótki (0-5m)
Jutsu Macierzyste Rasengan
Użytkownicy
Boruto Uzumaki (z Naruto Uzumakim)

Minato Namikaze (z Naruto Uzumakim)
Naruto Uzumaki (z Minato Namikaze lub Boruto Uzumakim)

Oyako Rasengan jest ninjutsu współpracy, gdzie dwójka shinobi - rodzic i dziecko, jak sama nazwa wskazuje - łączy Rasengana w celu stworzenia ogromnego.

Użycie

Wersja Minato i Naruto

Naruto i Minato, podczas gdy zarówno w Trybie Ogoniastej Bestii, jak i w Trybie Mędrca Naruto wspólnie tworzą Rasengana o rozmiarze swojego avatara, a następnie uderzają w ich cel. Ten atak był wystarczająco silny, aby odeprzeć Obito Uchihę jako jinchūriki Dziesięciooogoniastego.

Wersja Boruto i Naruto

Naruto pomaga Baruto stworzyć gigantycznego Rasengana

Połączony Rasengan Naruto i Boruto w filmie.

Boruto zaczyna od stworzenia małego Rasengana. Chwytając za rekę Boruto, Naruto dodaje własną rękę do Rasengana, tworząc gigantyczną kulę, która łączy się w obu rozmiarach. Boruto użył tę technikę, aby zabić Momoshikiego Ōtsutsuki, żeby wyeliminować Rasengana z udoskonaleniem Rinnegana i Kulą Ogoniastej Bestii, także Boskim Drzewem.

Ciekawostki

  • Chociaż wyraźnie nie jest to normalny Rasengan, to po prostu nazywa się Rasengan w mandze Boruto i w filmie Boruto.
  • W powieści Boruto, Rasengan, który stworzył Naruto i Boruto, działał tak samo jak Kieru Rasengan na większą skalę.
  • Podczas przekazywania swojej czakry do Rasengana Boruta, Naruto mógł w jakikolwiek sposób przekazać wspomnienia z przeszłości, szegółowo przedstawiając swoje cierpienia i zmagania, wypełniając swoje marzenia, aby zostać Hokage.