FANDOM

Kongō Fūsa
Kongō Fūsa 金剛封鎖 Kongō Fūsa
Nazwy
Polski Nieugięte Łańcuchy Pieczętujące
Debiut
Manga Tom 53, Rozdział 498
Anime Odcinek 246
Film Droga do ninja
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 3
Występuje w Manga, anime, gra, film
Informacje
Klasyfikacja Fūinjutsu, Bariera Ninjutsu, Ninjutsu
Klasa Ofensywna, Defensywna, Uzupełniająca
Ranga A
Zasięg Krótki do średniego (0-10m)
Pokrewne Jutsu
Diamentopodobne Atakujące Łańcuchy
Użytkownicy
Karin Uzumaki

Kushina Uzumaki

Kongō Fūsa jest fūinjutsu wykorzystywane przez członków klanu Uzumaki.

Użycie

Łańcuchy zostają używane do stworzenia bariery

Łańcuchy zostają używane do stworzenia bariery.

Technika ta kształtuje czakrę użytkownika w niezwykle trwałe łańcuchy, które mogą być wykorzystywane do różnych celów, takich jak bezpośrednie zwalczanie lub fizyczne ograniczanie celów - wrogowie nawet tak potężni, jak ogoniasta bestia. Według Orochimaru, te łańcuchy mogą być również użyte do związania czakry celu, całkowicie je neutralizując. Korzystając ze swoich łańcuchów, Kushina może również postawić barierę wystarczająco silną, aby uniemożliwić komukolwiek lub cokolwiek wejście lub opuszczenie obwodu zdefiniowanego przez łańcuchy. Bariera była bardzo trwała, ponieważ Hiruzen Sarutobi stwierdził, że nikt nie może zrobić nic, by ingerować w to, co Minato i Kushina robili, gdy tylko został wzniesiony.

Łańcuchy te również stanowiły jej pieczęć, całkowicie przypinając lisa kilkoma kolcami w jej własnym umyśle. Nawet podczas śmierci Kushina był w stanie użyć tych łańcuchów w fizycznym królestwie, aby powstrzymać Kuramę, umożliwiając Minato Namikaze używanie Pieczęci Zmarłego Demona.

Po tym, jak Minato zapieczętował część czakry Kushiny wewnątrz Naruto Uzumaki, była w stanie zamanifestować słabszą wersję tej techniki przez Naruto, która w połączeniu ze swoją "specjalną czakrą", Kushina była w stanie tymczasowo powstrzymać Kuramę w podświadomości Naruto.