FANDOM

Hirudora
Hirudora
Nazwy
Japoński 昼虎
Rōmaji Hirudora
Angielski Daytime Tiger
Polski Dzienny Tygrys
Debiut
Manga Tom 54, Rozdział 506
Anime Odcinek 250
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm Generations
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Kinjutsu, Taijutsu
Klasa Ofensywna
Ręczne Pieczęcie Technika z konkretnymi pieczęciami
Jutsu Macierzyste Hachimon
Pochodzenie Jutsu
Eien no Raibaru
Użytkownicy
Maito Gai

Hirudora w przeciwieństwie do jego wyglądu jest czystym taijutsu w naturze i nie jest niczym więcej niż niewiarygodnym szybkim ciosem, jak zauważono w Maito Gai.

Użycie

Po otwarciu siódmej z ośmiu bram, użytkownik kładzie dłoń na dłoni kierując do przodu przed twarzą z jednej strony, tworzy pięść, co stwarza ogromne ilości ciśnienia powietrza. Następnie użytkownik tworzy unikalne ręczne pieczęcie przypominające tygrysa. Ten aktywuje ciśnienie powietrza w przeciwnika pod postacią gigantycznego tygrysa do początkowo rozbudowanego ciśnienia powietrza z stroną pieczęci. Ciśnienie powietrza będzie skraplać jak ruch i zostaje skoncentrowane w jednym punkcie. Następnie technika na rozkaz wybucha, uwalniając ciśnienie zabudowaną w jednej chwili. Ogromny wybuch - jeden, który przyćmiewa Żółwią Wyspę. Zostaje stworzony, które może być odczuwa w znacznej odległości.

Ciekawostki

  • Unikalna pieczęć używana w tej technice przypomina pieczęć "Tō" (闘), znana również jako "pieczęć zewnętrznego lwa", która jest używana w praktyce Kuji-in.
  • Hirudora można również zapisać jako 昼 ド ラ, co jest skróceniem hirudoramy, co oznacza telewizyjny dramat w ciągu dnia. Były to japońskie telenowele emitowane w ciągu dnia, skierowane głównie do kobiet. Wszystkie zniknęły we wczesnych latach 2000, ze względu na koszty, DVD, DVR itp. To wiąże się z tym, dlaczego Naruto czuje, że nazwa tej techniki jest melancholijna i stara brzmiąca do wykorzystania przez Might Guy, który ma obsesję na punkcie młodości.