FANDOM

Hinata Hyūga

Hinata

Hinata.

Hinata,

Hinata Hyūga

日向ヒナタ, Hyūga Hinata

Hinata Uzumaki (うずまきヒナタ, Uzumaki Hinata)
Księżniczka Byakugana (白眼姫, Byakugan-hime)

Debiut
Manga Tom 4, Rozdział 34
Anime Odcinek 1
Film Film
Gra Naruto: Konoha Ninpōchō
Występuje w Manga, anime, film, powieść, gra, OVA
Głosy
Japoński Nana Mizuki
Status Profesjonalny
Data Urodzin 27 Grudzień
Płeć Kobieta Kobieta
Wiek Część I: 12-13
Część II: 16
Ostatni: 18
Wzrost Część I: 147,3 cm - 148,3 cm
Część II: 160 cm
Ostatni: 163 cm
Waga Część I: 37,9 kg - 38,2 kg
Część II: 45 kg
Grupa Krwi A
Kekkei Genkai Byakugan Byakugan
Przynależność Konohagakure Konohagakure
Zjednoczone Siły Shinobi Zjednoczone Siły Shinobi
Drużyna Drużyna 8

11 Konohy
Drużyna Poszukująca Orochimaru
Drużyna Poszukująca Bikōchū
Drużyna Eskortująca Handlarzy
Trzecia Drużyna
Skład Ośmiu Osób
Druga Dywizja
Drużyna Ratująca Hanabi

Klan Klan Hyūga Klan Hyūga

Klan Uzumaki Klan Uzumaki

Ranga Ninja Część I: Genin
Część II: Chūnin
Rejestracja Ninja 012612
Wiek Ukończenia Akademii 12
Rodzina
Hiashi Hyūga (Ojciec)

Matka Hinaty i Hanabi (Matka)
Neji Hyūga (Kuzyn)
Starzec klanu Hyūga (Dziadek)
Hizashi Hyūga (Wujek)
Hanabi Hyūga (Siostra)
Naruto Uzumaki (Mąż)
Boruto Uzumaki (Syn)
Himawari Uzumaki (Córka)

Czakra Natury
Raiton Uwolnienie Błyskawicy

Katon Uwolnienie Ognia
Yōton Uwolnienie Yang

Jutsu
Delikatny Krok Bliźniaczych Lwich Pięści

Hakkeshō Kaiten
Hakke Kūhekishō
Hakke Kūshō
Hakkeshō Kūten
Hakkeshō Sōshutsūhai
Hakke Sōjishi Hōgeki
Hakurō Tenbu
Jūho Bijū Sōshiken
Jūho Sōshiken
Jūken
Kekkai Shihō Fūjin
Mizu Hari
Shōsen Jutsu

Narzędzia
Musen

Sekretna Maść Klanu Hyūga

Hinata Hyūga (うずまきヒナタ, Uzumaki Hinata, née Hyūga (日向)) jest członkiem klanu Hyūga z Konohagakure. Będąca z łagodnym usposobieniem, Hinata stara się wyrazić siebie lub pojawiaja się konfrontacyjna. Cechy, które spowodowały jej dorastanie wraz z rodziną, którzy byli przekonani o tym, że nie na daje się na pozycję spatkowierczyni klanu. Z obserwacji Naruto, Hinata znajdzie zarówno przykład do naśladowania, aby być bardziej asertywna, siebie akceptować. Z drużyny Kurenai, ma na celu stać się silniejsza, żeby zdobyć i być godną uwagi Naruto.

Osobowość

Wygląd

Jako Hyūga, Hinata posiada Byakugana, dając jej bezbarwne białe oczy (anime przedstawia je z odcieniami lawendy). Ma ciemnoniebieskie włosy, które trzyma w różnym kolorze: w części I włosy są krótkie, utrzymywane tuż nad jej czubkiem, a podbródkowe pasemka obramowują jej twarz; w części II jej włosy sięgają do dolnej części pleców, a pasma ramek rosną do ramion; w Ostatni, jej włosy sięgają poza biodra. W wieku dorosłym związała włosy w kucyk; później jednak ułożyłaby się w styl boba sięgający jej ramion. W części II Hinata opracowała wyraźnie bardziej kształtną figurę. Jako dorosła kobieta została uznana za bardzo piękną przez Naruto i Toneriego Ōtsutsukiego.

W części I Hinata zwykle nosi kremową kurtkę z kapturem z symbolem ognia na górnych rękawach i futrem wokół mankietów i rąbka. Wraz z tym nosi granatowe spodnie i utrzymuje na czole ochraniacz na czole. W części II zakłada luźną, lawendową i kremową kurtkę z kapturem z lawendowymi mankietami na siateczkowej zbroi. Nosi również granatowe spodnie, czarne sandały na niskim obcasie i zmienia materiał z jej ochraniacza na czoło z niebieskiego na czarny. Hinata przełącza się na standardową kamizelkę Konohy i różne ubrania podczas Czwartej Wojny Shinobi, choć wydaje się, że podczas noszenia jej nie używa ochraniacza na czoło.

W Ostatni, strój misyjny Hinaty to lekka, lawendowa bluzka w stylu kimonowym z pionowymi liniami, wiązana z ciemno-fioletowym obi wokół talii. Nosi parę krótkich granatowych szortów z pończochami na wysokości uda i zmieniła zwykłe sandały ninja w czarne buty na wysokim obcasie. Ogólnie rzecz biorąc, jej strój jest zauważalnie bardziej dopasowany do sylwetki i mniej konserwatywny niż poprzednio. Zaczyna wcale nie nosić ochraniacza na czoło. Jej stroje stają się bardziej różnorodne, zmieniają się, by dopasować się do okazji lub po prostu są bardziej swobodne niż jej wcześniejsze stroje. Podczas jej przymusowego ślubu z Tonerim miała na sobie szeroki czarny i szary top z szarą szarfą wokół talii. Pod jej obrzędowym strojem były krótkie, bufiaste spodnie z czarnymi, koronkowymi skarpetami i sandałami. Miała na sobie czarny turban z czarną i jasnożółtą zasłoną oraz żółte kolczyki z półksiężycem. Podczas swojego ślubu z Naruto nosiła tradycyjne białe kimono i miała kwiat we włosach. W filmie "Naruto" Boruto konsekwentnie nosi jasnofioletową marynarkę z krótkim rękawem, białą koszulę z długimi rękawami i dwoma różowymi paskami pod spodem, jasnobrązowe szorty i fioletowe buty z odkrytymi palcami. W mandze Boruto, Hinata ma naszyjnik z symbolem Uzumaki.

Umiejętności

Fizyczna Sprawność

Byakugan

Taijutsu

Biografia

Przeszłość

Prolog — Kraj Fal

Egzamin na Chūnina

Inwazja na Konohę

Misja Odzyskania Sasuke

Misja Poszukiwania Bikōchū

Misja Prowadzenia Studentów Akademii

Misja Przechwycenia Gosunkugi

Misja Wykopania Pochowanego Złota

Misja Eskortowania Handlarzy

Misja Poszukiwania Lady Daimyō

Misja Pomocy Sunagakure

Naruto Wstecz: Ścieżki Przyjaciół

Misja Rekonesansu Mostu Tenchi

Misja Stłumienia Akatsuki

Sanbi

Misja Ścigania Itachiego

Nieuchronna Bitwa Między Braćmi

Uwolnienie Sześcioogoniastego

Inwazja Paina

Szczyt Pięciu Kage

Moc

Rajskie Życie na Łodzi

Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja

Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja

Narodziny Jinchūriki Dziesięcioogoniastego

Atak Kaguyi Ōtsutsuki

Tajemna historia Kakashiego: Piorun na lodowym niebie

Ostatni

Tajemna historia Sakury: Miłość niesiona wiosennym wiatrem

Tajemna historia Konohy: Wspaniały dzień na ślub

Sasuke Shinden: Księga Wschodu Słońca

Wejście do Akademii

Siódmy Hokage i Księżyc Szkarłatnego Kwiatu

Szkolna Wycieczka

Ukończenie Szkoły

Misja Geninów

Przeciwko Momoshiki

W Innych Mediach

Filmy

Film

Więzi

Wola Ognia nadal płonie

Więzienie Krwi

Droga do ninja

Gry

Szablon:Grywalny w

Ciekawostki

  • Imię Hinata oznacza „słoneczne miejsce”. Może być napisane dokładnie tymi samymi kanji, co jej nazwisko, Hyūga (日向).
  • Pomimo małego czasu występu Hinaty w anime, w porównaniu do pozostałych członków Jedenastki Konohy, Hinata jest popularna w ankietach dot. najpopularniejszych postaci Naruto, często mieszcząc się w pierwszej dziesiątce. Za pierwszym razem została umieszczona na 10. miejscu, 6. miejsce zajęła w drugiej i trzeciej ankiecie, w czwartej była na 12. miejscu, w piątej na 9., a w szóstej na 13. W Ameryce w 2010 roku „Good Guys” przeprowadziło ankietę, w której Hinata zajęła trzecie miejsce, uzyskując 11% głosów, rywalizując o drugie z Shikamaru, który zdobył 12%. W dodatku ostatni sondaż popularności (wydany wraz z 531. rozdziałem mangi) umieścił Hinatę na 10. miejscu, przewyższając Sakurę ilością 399 głosów.
  • Hinata jest grywalną postacią w większości gier wideo o Naruto. W późniejszych grach z serii Clash of Ninja jest również grywalna w „przebudzonej” formie. W tej postaci jej ubrania są podobne do tych, które nosiła na sobie podczas poszukiwań bikōchū, choć sama rozgrywka nie jest oparta na tych wydarzeniach. Przebudzona Hinata ma osobowość podobną do Nejiego: podczas egzaminu na chūnina jest arogancka, a jej przeciwnikom ciężko jest ją pokonać. Mówi o chlubie mocy głównej gałęzi rodu Hyūga. W tej formie może również korzystać z jutsu Hakke Rokujūyon Shō. W Naruto Shippuden: Clash of Ninja Revolution 3 Przebudzona Hinata może być używana w środku bitwy, by aktywować jej Byakugana. W poprzednich grach ta forma musiała być specjalnie wybrana podczas wyboru postaci.
  • Pomimo że nie jest główną bohaterką serii, w czasie wywiadu w 2010 roku Kishimoto stwierdził, że Hinata stanie się lepszą heroiną od Sakury.
    • To zostaje przedłużone w omake’u odcinka 165, gdzie Sakura oskarża Hinatę o próbę stania się większą bohaterką niż ona, z powodu niezwykłej popularności, co Sakura błędnie odebrała.
  • Hobby Hinaty to prasowanie kwiatów.
  • Hinata ukończyła 33 oficjalnych misji w sumie: 10 rangi D, 14 rangi C, 8 rangi B, 1 rangi A, 0 rangi S.

Ulubionym wyrażeniem Hinaty jest „pewność siebie” (自信, jishin).

  • Hinata chce rewanżu z jej kuzynem, Nejim, który będzie oglądał jej ojciec, Hiashi.
  • Ulubionym jedzeniem Hinaty są zensai i cynamonowe rolki, nie lubi natomiast krabów i krewetek.

Cytaty