FANDOM

Hachimon Tonkō no Jin
Hachimon Tonkō no Jin 八門遁甲の陣 Hachimon Tonkō no Jin
Nazwy
Debiut
Manga Tom 69, Rozdział 668
Anime Odcinek 419
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 4
Występuje w Manga, anime, gra
Informacje
Klasyfikacja Taijutsu, Kinjutsu
Klasa Uzupełniająca
Ranga A
Jutsu Macierzyste Hachimon
Pochodzenie Jutsu
Sekizō

Yagai

Użytkownicy
Maito Dai

Maito Gai

Jest to stan podwyższony, który osiąga się poprzez otwarcie wszystkich Osiem Bram. Użytkownik otwiera ósmą bramę swojego ciała, przebijając się tuż nad sercem, powodując krwawą parę (przypominającą płonącą czerwoną aurę), aby zaczęła emanować z ich porów, włosów i brwi. Ich ciało będzie się nagrzewać, dopóki nie zostanie ugotowane od środka, zmniejszając użytkownika do popiołu. Otwarcie wszystkich Ośmiu Bram nieuchronnie prowadzi do śmierci.

Podczas gdy wszystkie Ośmiu Bram są otwarte, serce użytkownika pompuje z maksymalną mocą, nadając im moc sto razy większą, niż zwykle są w stanie, daleko wykraczając poza Pięć Kage. Maito Dai, "Wieczny Genin", był w stanie walczyć z Siedmioma Mistrzów Miecza Ninja. Możliwe, że Gai jest w stanie stopniowo pokonać Madarę Uchiha - w tym czasie jinchūriki Dziesięcioogoniastego - dzięki czemu porównał go do Hashirama Senju.

Ciekawostki

  • Po tym, jak Gai używa ośmiu bram wypuszczonej formacji, zostaje uratowany od śmierci przez Naruto Uzumakiego w wersji Yin-Yang. Jednakże obrażenia zadane jego nodze przez użycie Nocnego Gaia pozostawiają go na wózku inwalidzkim do końca życia. Pomimo upośledzenia, Kakashi Hiden, Konoha Shinden i anime Boruto pokazują, że Gai kontynuuje swoje życie jako ninja najlepiej jak potrafi.
  • W filmie Więzi, Shinnō twierdzi, że jego Technika Odrodzenia Ciała w połączeniu z mroczną czakrą pozwala mu otworzyć wszystkie osiem bram bez żadnych wad.