FANDOM

Fūinjutsu: Koshi Tandan
  • Rysunek Saia chwyta cel...
  • ... i wciąga go z powrotem do zwoju.
封印術・虎視眈弾 Fūinjutsu: Koshi Tandan
Nazwy
Debiut
Manga Tom 59, Rozdział 559
Anime Odcinek 284
Występuje w Manga, anime
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Fūinjutsu
Klasa Uzupełniająca
Ranga B
Zasięg Krótki do średniego (0-10m)
Ręczne Pieczęcie Baran
Jutsu Macierzyste Chōjū Giga
Użytkownicy
Inojin Yamanaka

Sai Yamanaka

Po tym jak użytkownik rysuje gigantycznego tygrysa, ilustracja rozciąga się od przewijania, a jednocześnie podłączone, przechwytuje jego zdobycz zębami i kłami, przed przeciągnięciem ofiary z powrotem do przewijania i przyciskając je w granicach rysunku. Ze względu na ogrom ilustracji, użytkownik wymaga dłuższego okresu czasu, aby wykonać rysunek, podczas którego potrzebuje ich ochrony, a uwaga jest poświęcona na rysunku.

W anime, Danzō zauważa, że aby ta technika silniejsza, Sai będzie musiał skorzystać z jego emocji. Jeśli użytkownik jest zużywany przez negatywne negatywne emocje, ich oczy stają się czarne, a ich źrenice zmienia się na kolor czerwony, a oni wydzielają ciemną substancję z ich kontroli, ale później, po ujrzeniu determinacji Rocka Lee, aby chronić swoich towarzyszy i pamiętając swój czas jaki był z drużyną Kakashiego.

Ciekawostki

  • Nazwa tej techniki pochodzi od japońskiego powodzenia: "Widząc, jak tygrys z nieprzyjazną czujnością" (虎視 眈 々, Koshi TanTan), który odnosi się do czujnego oglądania na okazję do polowań.