FANDOM

Fōmēshon Ino–Shika–Chō
Legendarna formacja Ino-Shika-Chō フォーメーション猪鹿蝶 Fōmēshon Ino–Shika–Chō
Nazwy
Polski Formacja: Ino-Shika-Cho
Debiut
Manga Tom 7, Rozdział 55
Anime Odcinek 33
Film Wola Ognia nadal płonie
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm Revolution
Występuje w Manga, anime, film, gra
Informacje
Klasyfikacja Klan Akimichi Klan Nara Klan Yamanaka Hiden, Ninjutsu, Taijutsu, Ninjutsu Współpracy
Klasa Ofensywna, Uzupełniająca
Typ Inton Inton

Yōton Yōton

Pochodzenie Jutsu
Nikudan Yōyō
Użytkownicy
Chōchō Akimichi

Chōji Akimichi
Chōza Akimichi
Inoichi Yamanaka
Inojin Yamanaka
Ino Yamanaka
Shikadai Nara
Shikaku Nara
Shikamaru Nara

Fōmēshon Ino–Shika–Chō formacje są wykorzystywane przez członków klanu Yamanaka, Nara i Akimichi zaprojektowane ze względu na długą historię współpracy. Te formacje są przeznaczone do wykorzystania zdolności każdego użytkownika w najlepszy możliwy sposób do uzupełnienia innych. Ta formacje jest zwykle wykonane z nieskazitelną dokładnością, która wchodzi po opracowaniu razem jeszcze jednego świadectwa jak zgrane są trzy klany. Ta formacja nie ogranicza się do jakiegokolwiek określonej techniki, któregokolwiek z klanów, ale odpowiednimi członkami klanu mogą skorzystać z wielu technik, jak również ich równoległego klanu do stworzenia różnych wersji tej formacji.

Użycie

Fōmēshon Ino–Shika–Chō

Formacja używana w walce.

These formations are designed to use each member's abilities in the best way possible that complements the others'. This formation is usually done with flawless accuracy, which comes after working together — another testament of how close-knit the three clans are. This formation is not limited to any one specific technique of any of the clans but the respective clan members can use several of their respective clan's techniques in tandem to create different versions of this formation.

Warianty

Ciekawostki

  • Nazwa jest odniesieniem do kombinacji kart w grze karcianej Hanafuda, Koi-Koi; Inoshikachō używa dzika (猪, Ino), jelenia (鹿, Shika) i motyla (蝶, Chō).