FANDOM

Konohamaru
Drużyna Konohamaru
Drużyna Konohamaru (木ノ葉丸班, Konohamaru-Han)

Pluton Konohamaru (木ノ葉丸小隊, Konohamaru Shōtai)
Drużyna 3 (第3班 第三班, Daisanppan)
Drużyna 7 (第7班 第七班, Dainanahan)

Debiut
Manga Tom 1, Rozdział 1
Anime Odcinek 38
Powieść Boruto
Film Boruto
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 4
Występuje w Manga, anime, film, powieść, gra
Informacje
Liderzy Mężczyzna Konohamaru Sarutobi
Członkowie Mężczyzna Boruto Uzumaki

Mężczyzna Mitsuki
Kobieta Sarada Uchiha

Przynależność Konohagakure Konohagakure
Drużyna Konohamaru jest drużyną ninja dowodzoną przez Konohamaru Sarutobiego. Została ona utworzona po tym, jak jej członkowie - Boruto Uzumaki, Mitsuki i Sarada Uchiha - osiągnęli rangę geninów.

Historia

Po ukończeniu wystarczającej liczby misji, aby zakwalifikować się do egzaminu na Chūnina, drużyna uczestniczyła w egzaminach organizowanych w Konosze. Choć trójka geninów dotarły do finału, żadna z nich nie została awansowana, ponieważ miejsce zostało zaatakowane przez Momoshiki i Kinshiki Ōtsutsuki. Jakiś czas później, po pokonaniu członków Bandytów Mujina, Konohamaru podjął decyzję, że jego drużyna jest w stanie wykonać pierwszą misję rangi B, którą zaakceptowali podczas próby.

Znane Misje

Pokonanie Bandytów z Zielonych Brzegów
  • Ranga: Ranga D
  • Status: Powodzenie

Pierwszą misją Drużyny Konohamaru było pokowanie bandytów, wynajętych przez sąsiednią wioskę, z Zielonych Brzegów i powstrzymanie ich od kradzieży zapasów żywności. Po dowiedzeniu się, że w grę wchodzi konflikt z shinobi wynajętym przez inne wioski, Konohamaru komentuje, że ranga misji byłaby co najmniej B, gdyby znali ją z góry.

Schwytanie Dzikiego Niedźwiedzia
  • Ranga: Nieznana
  • Status: Powodzenie

Drużyna Konohamaru została przydzielona do schwytania dzikiego niedźwiedzia, który jadł uprawy pobliskiej wioski.

Odzyskanie Dzikiego Niedźwiedzia
  • Ranga: Nieznana
  • Status: Nieznany

Drużyna Konohamaru została przydzielona do odzyskania dzikiego niedźwiedzia, którego wcześniej złapali, krążyjąc po ulicach Konoha.

Pojmanie Bandytów Mujina
  • Ranga:Nieznana
  • Status: Powodzenie

Po tym jak Bandyci Mujina okradali Bank Konohy, Drużyna Konohamaru miała za zadanie zatrzymanie ich, którą Mitsuki i Boruto osiągnęli.

Dostarcznie towarów do Miasta Ryūtan i przetestowanie naukowych narzędzi
  • Ranga: Ranga C
  • Status: Zawieszona

Boruto, Sarada i Mitsuki zostali przydzieleni do eskortowania Katasuke Tōno i dostarczenia sztucznej ręki do ośrodka badawczego Miasta Ryūtan. Ponadto mieli za zadanie pomagać w testowaniu narzędzi naukowych ninja. Jednak misja musiała zostać zawieszona z powodu zniknięcia Konohamaru.

Poszukiwania Konohamaru
  • Ranga: Nieznana
  • Status: Aktywna

Po zniknięciu Konohamaru, Boruto, Sarada i Mitsuki zostali wyznaczeni do znalezienia go, ponieważ znajdowali się najbliżej miejsca, gdzie zniknął.