FANDOM

Doton Soseijutsu: Shishi Dojō
土遁蘇生術・死屍土壌 Doton Soseijutsu: Shishi Dojō
Nazwy
Debiut
Anime Odcinek 65
Występuje w Anime
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Ninjutsu Reinkarnacji
Klasa Ofensywna, Uzupełniająca
Zasięg Dowolny
Typ Doton Doton
Jutsu Macierzyste Doton: Uitenpen
Użytkownicy
Fudō

Kazuma

Doton Soseijutsu: Shishi Dojō jest znany jako "ostateczna technika zmartwychwstania Ziemi".

Przegląd

Wykorzystując glebę w lokalnym gruncie, użytkownik może ożywić upadłego na jeden z dwóch sposobów.

Pierwsza wersja pozwala użytkownikowi na ciągłe wskrzeszanie dużej liczby zabitych ludzi jako zombie, ale bez żadnej z ich racjonalności, sprawności fizycznej lub technik do ich dyspozycji. Są dość łatwe do zniszczenia. Jeśli technika zostanie dezaktywowana przez użytkownika lub jeśli użytkownik zostanie zabity, zombie natychmiast zamieni się w pył.

Druga wersja pozwala użytkownikowi przywrócić osobę jako doskonałe zmartwychwstanie, zdolne do użycia wszystkich swoich umiejętności od momentu, gdy żyje, z dodaniem wstępnej dyrektywy, której dana osoba jest zmuszona słuchać, mimo że jest świadoma. W przeciwieństwie do techniki Kuchiyose: Edo Tensei, dusza nie jest związana z ciałem. Ta metoda wymaga dużej ilości energii (to jest energii elektrycznej). W każdej chwili, wykonując pieczęć wężową i trzaskając palcami, rzucający tę technikę zwalnia zmartwychwstałe cele, zamieniając je w luźną ziemię.