FANDOM

Delta
Delta デルタ Deruta
Debiut
Manga Tom 4, Rozdział 15
Występuje w Manga
Głosy
Status Profesjonalny
Płeć Kobieta Kobieta
Zawód Wewnętrzny
Przynależność Kara
Narzędzia
Oko Absorbcji

Delta (デルタ, Deruta) jest "Wewnętrzna" od organizacji Kara.

Osobowość

Delta ma krótki temperament, który sprawia, że czuje się w tym samym czasie. Jest bardzo skoncentrowana na misjach, a tym samym na przyszłym czasie. Jigen wspomniał, że martwiła się również tym, czym jest próżna.

Wygląd

Wygląd Delty

Pełny wygląd Delty.

Delta ma długie, kręcone włosy i niezwykłe oczy, z pionowymi liniami biegnącymi wzdłuż linii brzegowej. Na środku jej czoła ma tatuaż z cyfrą rzymską.

Umiejętności

Delta pokrywa się czakrą

Delta pokrywa się czakrą.

Będąc Wewnętrzną Kara, Delta jest uważana za kompletnego potwora ze względu na jej zdolności, co jest oczywiste, ponieważ jest w stanie utrzymać swoją własność przeciwko pełnej mocy Siódmego Hokage. Ciało Delta zostało znacznie ulepszone przez Pojemnik Shinobi do tego stopnia, że stała się pełnym cyborgiem, zdolnym do przemiany ciała podobnym do Kawakiego. Na grzbiecie trzyma dron do celów szpiegowania, który może przejść przez normalne bariery czakr wokół wiosek niewykryte, ponieważ nie używa czakry. Mało tego, ona może modyfikować swoje nogi, by podróżować z dużą prędkością, tworząc praktyczne nogi rakiet podobne do tych używanych przez ścieżkę Asury. Ma wykonane na zamówienie oko, które pozwala jej wchłonąć i uwolnić ninjutsu, tak jak zrobiła to z Rasenganem Naruto. Jej modyfikacje zapewniają jej ogromną, surową siłę, zdolną do mimowolnego grindowania palcami przez pień mocnego drzewa. Pokazała także zdolność okrycia się czakrą w celu zwiększenia swoich fizycznych zdolności.

Biografia

Ao

Delta uczestniczy w spotkaniu Jigen, aby omówić pilną sytuację związaną z brakującym "statkiem". Kiedy Jigen rozprawił się z genjutsu, powiedział, że muszą odzyskać statek za wszelką cenę.

Kawaki

Podczas kolacji z Jigenem, Delta martwi się o Koji Kashin próbującego powtórzyć Kawakiego. Po wysłuchaniu argumentacji Jigena, gniewnie odrzuca stół i domaga się, aby dowódca wiedział, że Jigen wyjaśnia, jak długo trwa regeneracja naczynia. Delta otrzymuje później pozwolenie od Jigena, by samemu sprawdzić postępy misji i złożyć mu raport, jeśli są jakieś problemy. Dołączyła do Koji z daleka i została zapytana przez niego, czy przyniosła zewnątrzną, które potwierdziła, że przywiozła Garō, by odzyskał Kawakiego. Patrzyła, jak wyzywający Kawaki atakuje Garō. Delta była także zaskoczona, gdy dowiedział się, że Boruto Uzumaki ma w posiadaniu Kamy. Po tym, jak Kawaki zabił Garō i zemdlał z powodu przegrzania, Delta uznała, że nadszedł czas, by pozbyć się ninja Konohy i odzyskać Kawakiego. Koji twierdził, że Boruto mający Kāmę uzasadniło dalszą obserwację przed podjęciem działań, i że wraz z katastrofą sterowca było nieuniknione, że świat dowie się o istnieniu Kary. Później wraz z Koji przybyli do głównej bramy Konohagakure, by odzyskać Kawakiego.

Delta i Koji przybywają do Konohy

Delta i Koji przybywają do Konohy.

Delta stwierdziła, że będzie to trudne do infiltracji. Pomimo tego oświadczenia, kazano jej zostać w ukryciu przez Koji, który wszedł do wioski bez niczego. Ku jej przerażeniu wierzyła, że Koji ją oszukał, aby mógł kontynuować misję bez jej nadzoru. Rosnąca niecierpliwość, gdy Koji nie wrócił i był w złym nastroju, by kogoś zabić, uruchomiła dron z jej pleców, ponieważ mogła ominąć barierę Konohy, nie będąc wykryta, i poprosiła o zlokalizowanie i poinformowanie jej o miejscu pobytu Kawakiego, zanim odleci. Kiedy odkrył, że trenuje z Boruto, weszła do przestrzeni powietrznej wioski, podczas której jej obecność stała się znana z podziału sensorycznego wioski i ruszyła ku jego lokalizacji, używając jej przemienionych nóg. Zbliżając się do statku, spotkała się z Siódmym Hokage i jego dwójką dzieci.

Delta walczy z Naruto

Delta walczy z Naruto.

Kiedy Delta odważnie powiedziała Hokage, by przekazał Kawakiego, chłopiec wyjaśnił, kim jest ta kobieta. Naruto powiedział Boruto, aby pilnował Himawari z daleka, gdy stawił czoła Delcie. W początkowej fazie walki Naruto udowodnił, że pokonał ją w surowej umiejętności taijutsu, ale Delta szybko ujawniła swoje cybernetyczne ulepszenia, używając go do wchłonięcia Rasengana Naruto. Kiedy Delta zaczęła odsłonić więcej swoich ukrytych umiejętności, aby wywrzeć presję na Hokage, Naruto postanowił uwolnić swój Tryb Szałwi Sześciu Ścieżek. W miarę nasilania się bitwy Delta zdołała przebić Naruto przez brzuch i rzucić go na kolana. Ranny i bolesny, Naruto zapytał, co tak bardzo pragnie Delta z Kawakim. Delta jednak przejrzała podstęp, gdy usunęła piercing z Naruto, do którego jego ciało szybko się zagoiło. Delta otwarcie przyznała się do potęgi Naruto, uznając go za niezwykłą istotę, a także kontynuowali rozgrzaną bitwę.

Ciekawostki

  • "Delta" jest czwartą literą alfabetu greckiego.