FANDOM

Daisan no Me
Daisan no Me 第三の眼 Daisan no Me
Nazwy
Polski Trzecie Oko
Debiut
Manga Tom 5, Rozdział 42
Anime Odcinek 24
Powieść Tajemna historia Sakury: Miłość niesiona wiosennym wiatrem
Występuje w Manga, anime, powieść
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu
Klasa Uzupełniająca
Typ Jiton Jiton
Ręczne Pieczęcie Wąż → Małpa → Szczur → Małpa → Ptak → Małpa → Smok → Małpa → Szczur → Małpa
Użytkownicy
Gaara

Rasa

Z czakry, użytkownik łączy oko z piasku lub Sakin ich nerwu wzrokowego, co pozwala im widzieć, co dzieje się w dziedzinie sztucznego oka widzenia, to jest rzeczywiście trzecie oko dla jego użytkownika. Użytkownik może określić rozmiar oka, w zależności od jej zastosowania. Jej głównym celem jest szpiegowanie, ponieważ może stworzyć i rozpraszać się w dowolnym miejscu na rozkaz. Gaara używa go również, kiedy całkowicie otacza się tarczą z piasku, aby mógł zobaczyć, co dzieje się na zewnątrz kopuły ochronnej. W celu unieruchomienia go jednakże użytkownik może zamknąć jedną z oczu.

Ciekawostki

  • W buddyzmie i hinduizmie trzecie oko jest uważane za oko wiedzy i symbolizuje oświecenie, którym przedstawia się niektóre bóstwa.
  • Kiedy Gaara używa tej techniki, wykorzystuje swój piasek z czakrą, ale kiedy Rasa używa tej techniki, używa zamiast tego Złotego Pyłu, który nadaje technikom właściwość uwolnienia magnesu.
  • W odcinku 410 Naruto: Shippūden, kolor tej techniki został przedstawiony na niebiesko, który pasował do koloru oczu Gaary.