FANDOM

Czasoprzestrzenne Dōjutsu Sasuke Uchihy
Czasoprzestrzenne Dōjutsu Sasuke Uchihyy
Nazwy
Polski Czasoprzestrzenne Dōjutsu Sasuke Uchihy
Debiut
Manga Tom 2, Rozdział 6
Anime Odcinek 19
Powieść Boruto
Film Boruto
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 4
Występuje w Manga, anime, film, powieść, gra
Informacje
Klasyfikacja Rinnegan Kekkei Genkai, Czasoprzestrzenne Ninjutsu, Dōjutsu, Ninjutsu, Bariera Ninjutsu
Klasa Uzupełniająca
Zasięg Krótki do średniego (0-10m)
Użytkownicy
Sasuke Uchiha

Dzięki swojemu Rinneganowi Sasuke może użyć nieokreślonego czasoprzestrzennego ninjutsu, aby podróżować do różnych wymiarów.

Użycie

Ta technika tworzy ciemny, spiralny portal, do którego ludzie mogą wejść z łatwością. Dzięki niemu Sasuke może podróżować do sześciu wymiarów Kaguya Ōtsutsuki i wymiaru Momoshiki Ōtsutsuki.

Ta technika wymaga dużej ilości czakry, a przedłużone użytkowanie pozostawia Sasuke niezdolny do używania tej techniki, jego Mangekyō Sharingana i pełnej mocy Rinnegana, przez pewien czas. Sasuke stwierdził również, że liczba osób, które mogły wejść na portal, była ograniczona: tylko czterech Kage i Boruto Uzumaki dołączyli do niego w misji ratunkowej, aby uratować Naruto; jednak przez potajemnie śledzili je dwie osoby.

Ciekawostki

  • Pomimo ograniczonego zastosowania Sasuke w tej technice, jego udoskonalenie wydaje się przekraczać możliwości Kamui. Podczas gdy dostęp Obito do innego wymiaru zarówno jego oczami, jak i różnymi modyfikacjami ciała spowodował poważne obciążenie jego ciała i wzroku, Sasuke nie wykazał widocznego napięcia poza chwilowym wyczerpaniem.