FANDOM

Czakra Trójoogoniastego: Uwolnienie
Uwolnienie
Nazwy
Polski Czakra Trójoogoniastego: Uwolnienie
Debiut
Anime Odcinek 92
Występuje w Anime
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Przepływ Czakry
Użytkownicy
Yūkimaru

Z powodu na jego tajemnicze połączenie z Sanbim, Yūkimaru jest w stanie przynajmniej częściowo kontrolować Sanbiego. Początkowo Yūkimaru może jedynie objawić bestię po zażyciu niektórych pigułek Kabuto. Później, po zażyciu większej dawki (w połączeniu techniką uwolnienie kryształu Guren) jest w stanie sprawić, że bestia w pełni zaistnieje, lecz nie mógł kontrolować. Później, gdy Guren jest zagrożona przez Trzyogonaistego, jest on w stanie powstrzymać bestię bez zażycia pigułek Kabuto. Kiedy Guren niby poświęciła swoje życie, by go uratować, Yūkimaru stracił nad sobą kontrolę i wykorzystał swą moc do zwiększenia siłę szalejącego Trójogoniastego, która pozwala przebić się przez pieczętującą barierę. To może oznaczać, że podobne formy jinchūriki Naruto, ta zdolność jest związana z jego emocjami.

Shizune stwierdziła, że ze względu na rozległe wymagania zdolności ta miała na ciele Yūkimaru, jego żytowność została skrócona i utracił całkowicie umiejętność.

Ciekawostki

  • Yamato odniósł się do tej umiejętności jako "zdolność synchronizacji z ogoniastą bestią".