FANDOM

Szablon:Stub

Asa Kujaku
Asa Kujaku 朝孔雀 Asa Kujaku
Nazwy
Debiut
Manga Tom 29, Rozdział 258
Anime Odcinek 15
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja 4
Występuje w Manga, anime, gra
Informacje
Klasyfikacja Kinjutsu, Taijutsu
Klasa Ofensywna
Ranga A
Zasięg Krótki (0-5m)
Jutsu Macierzyste Hachimon
Użytkownicy
Maito Gai

Asa Kujaku jest taijutsu o pewnej śmierci, zrodzonego z filozofii Maito Gai. Zasada tego taijutsu polega na szybkim zwiększeniu zdolności ciała poprzez otwarcie się na szóstą z ośmiu bramek, a następnie na uderzenie wroga niezliczonymi ciosami.

Użycie

Technika rozpoczyna się od kopnięcia wroga w powietrze, co dla większości byłoby natychmiastowym zabiciem. Użytkownik następnie skacze w powietrze w charakterystycznej pozycji i zaczyna wielokrotnie uderzać wroga. Uderzenia są tak szybkie, że zostają podpalone przez samą prędkość i tarcie, które z kolei tworzy pawiowaty wentylator płomieni wokół przeciwnika. Gdy atak dobiegnie końca, wróg zostanie zesłany z powrotem na ziemię, pokryty aurą ataku. Ta technika jest również wystarczająco mocna, aby na krótko ogłuszyć ogoniastą bestię równie mocną jak Saiken.

Ciekawostki

  • W Rock Lee i przyjaciele, Lee użył swojej wersji tego ruchu, zwanego Porannym gorylem (朝 ゴ リ ラ, Asa Gorira). W anime Lee użył swojej innej wersji tego ruchu o nazwie Morning Chicken (朝 鶏, Asa Niwatori).
  • Ten ruch można również wykonać bez początkowego kopnięcia.
  • Jeśli przeciwnik znajdzie się poza zasięgiem lub zbyt duży, może być również użyty z dystansu.