FANDOM

Amenominaka
Amenominaka 天之御中 Amenominaka
Nazwy
Polski Niebiańskie Wewnętrzne Kierowanie
Debiut
Manga Tom 70, Rozdział 679
Anime Odcinek 459
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 4
Występuje w Manga, anime, gra
Informacje
Klasyfikacja Oko Kekkei Mōra, Ninjutsu, Czasoprzestrzenne Ninjutsu, Dōjutsu
Klasa Uzupełniająca
Zasięg Dowolny
Pochodzenie Jutsu
Yomotsu Hirasaka
Użytkownicy
Kaguya Ōtsutsuki

Trzecim okiem Kaguya teleportuje wszystkich w pewnym zakresie do jednego z jej wymiarów. Jak to się dzieje od razu, wrogowie mogą zostać całkowicie zaskoczeni; niektórzy znaleźli się pogrążeni w rzece lawy i zamknięci w bloku lodu. Kiedy dana osoba zostanie wysłana do innego wymiaru, ich czakry nie można wyczuć z normalnego świata za pomocą tradycyjnych środków.

Kakashi oświadczył, że Kaguya może natychmiast przepisać wszystkie aspekty wymiaru, fenomen, który porównał do stworzenia genjutsu. Wymiary są bardzo odległe od siebie, a zatem do otwarcia portalu łączącego je potrzeba ogromnej ilości czakry. Nawet z jej ogromnymi rezerwami czakr, wiele zastosowań tej techniki miało wpływ na Kaguya, jak zauważył Czarny Zetsu.

Wpływ

  • Nazwa tej techniki pochodzi od Amenominakanushi (天 之 御 中 主 神, Heavenly Ancestral God of Originating Heart of the Universe), japońskiego bóstwa, o którym mówi się, że jest absolutnym centrum wszechświata, a także pierwszych Hitorigami, które przyszły do istnienia i jeden z pięciu Kotoamatsukami.

Ciekawostki

  • Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 4 nadaje każdej wymiarowej teleportacji unikalne imię; Amenominaka: "Lawa" (熔, Yō, dosłownie: Korozja), "Lód" (氷, Hyō), "Piasek" (砂, Masago), a także jeden powracający ze swoich wymiarów, "Powrót" (戻, Modoshi).