FANDOM

Akahigi: Hyakki no Sōen
Hyakki no Sōen
Nazwy
Japoński 赤秘技・百機の操演
Rōmaji Akahigi: Hyakki no Sōen
Debiut
Manga Tom 31, Rozdział 272
Anime Odcinek 26
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja 5
Występuje w Manga, anime, gra i OVA
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu
Klasa Ofensywna, Defensywna
Ranga S
Zasięg Dowolny
Techniki Macierzyste Kugutsu no Jutsu
Użytkownicy
Kankurō

Sasori

Aby rozpocząć tę technikę, Sasori używa jeden zwój przywołania z plecami. Następnie otwiera swoją prawą komorę klatki piersiowej emitując więcej niż sto nici czakry, które docierają do zwoju. Od zwoju, ponadto sto lalek mające na sobie czerwone płaszcze.

Ponieważ nawet najbardziej pociągająca za sznurki elita nie może kontrolować więcej niż dziesięć lalek czasu (jeden na palcu). Ta technika jest dowodem wyższości Sasoriego jest w odniesieniu do techniki lalek. Ponadto, zazwyczaj ruchy marionetki są zależne od woli użytkownika, i jako takie nie będzie opóźnione pomiędzy poleceniami użytkownika i odpowiedzi na lalek. Jednakże, ponieważ te sto lalki są podłączone bezpośrednio do rdzenia Sasoriego, nie ma czasu opóźnienia pomiędzy wolą Sasoriego i ruchami lalek.

Sasori stwierdził, że podbił cały kraj przy pomocy tej techniki. Wiele lalek jednak zostały zniszczone podczas walki z Chiyo i Sakurze Haruno; choć udało się zniszczyć niektóre z Shirohigi: Jikki Chikamatsu no Shū. Chociaż te sto lalek brakowało współpracy zespołowej, najwyraźniej wykorzystano same ścieranie i cyfry przerastają ich przeciwników. Nawet wtedy, gdy zmniejszenie liczby nie stają się mniej niebezpieczne, jak tylko pozwala Sasori bardziej skupia się na pozostałych marionetkach.

Gdy wszystkie lalki Sasoriego, bo wszystkie dzierżyły broń powlekana specjalną trucizną, które zabijają ofiary po trzech dniach bolesnego paraliżu.

W anime, Sasoriego przedstawiono za pomocą tej techniki, a wewnątrz Hiruko.

Ciekawostki

  • W anime, dwie lalki są krótko pokazane z Sharinganem.